مسئولان به کارها رنگ خدایی دهند
نوشته شده توسط : احسانی
عضو شورای شهر رشت:
مسئولان به کارها رنگ خدایی دهند

خبرگزاری فارس: عضور شورای اسلامی شهر رشت گفت: شناخت مسئولیت‌ها مهم است و باید به کارهای خود رنگ خدایی دهیم که بهترین رنگ‌هاست.

خبرگزاری فارس: مسئولان به کارها رنگ خدایی دهند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام محمد حسن‌خواه ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک عید نوروز درباره تحولات زمین اظهار داشت: شاهد گردش ایام و چرخش زمین هستیم و این اختلاف شب و روز مدیون قانون حرکت است که برای ما حل آن ساده نیست.

وی، با بیان اینکه تدبیر امور و گردش ایام، شب و روز را به وجود می‌آورد و زمین به محور خورشید می‌گردد، افزود: این حرکت از نقص آغاز می‌شود و به کمال می‌رسد و اگر نظم و رشد در این حرکت نباشد بی‌ثمر خواهد بود.

عضو روحانی شورای شهر رشت با تصریح بر اینکه باید از یک نقطه‌ای به کمال برسیم، اذعان داشت: رسیدن به کمال مطلق مهم است.

وی، با اشاره به سخنان احمدی‌نژاد در مجلس که از نمایندگان خواسته بود به او نمره بیست دهند، تصریح کرد: اگر به کسی که نمره‌اش 15 است 20 دهیم تملق است و انسان نمی‌تواند خود را توجیه کند.

حسن‌خواه، خورشید واقعی را امام زمان (عج) دانست و تصریح کرد: مسئولیت‌هایی که به عهده ماست باید آن را مانند یک سرباز امام زمان (عج) انجام دهیم.

وی، افزود: مسئولیت‌هایی که داریم یا به صورت فردی است که به جسم ما بر می‌گردد و یا اینکه به روح ما بستگی دارد که دو بعدی هستیم و اگر رابطه خود را با خدا درست کنیم رابطه ما با مردم نیز درست می‌شود.

این عضو شورای شهر رشت، با تصریح بر اینکه یک مسئول باید ابتدا خدا را ببیند، ابراز داشت: در این صورت «ما» می‌شویم و اگر رابطه ما با خدا و خودمان درست شود در روابط اجتماعی نیز به خوبی انجام وظیفه می‌کنیم.

وی، همه چیز را در تسخیر انسان دانست و خاطرنشان کرد: شناخت مسئولیت‌ها به عهده ماست و باید به کارهای خود رنگ خدایی دهیم که هیچ رنگی بهتر از آن نیست.

حسن‌خواه با بیان اینکه گذشت زمان تمام رنگ‌ها و حوادث تلخ و شیرین را از بین می‌برد، اذعان داشت: تنها رنگ خداست که باقی می‌ماند.

وی، صداقت، بصیرت و هوشیاری در عرصه رسانه و کار و تلاش را یک وظیفه مهم دانست و خاطرنشان کرد: صداقت و بصیرت کشور را به پیشرفت می‌رساند و کوتاهی‌ها را جبران می‌کند.





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: